Teachers, schools and communities

strengthening safe spaces towards a framework for school-based prevention

Authors

DOI:

https://doi.org/10.51378/iuca.v1i2.7770

Keywords:

Schools, Prevention, Violence, Intervention, El Salvador

Abstract

No abstract available. 

Investigaciones UCA, Año. 2, Vol. 2, 2021-2022: 110-115.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biographies

Amparo Cabrera, Universidad Centroamericana José Simeón Cañas, UCA

Departamento de Psicología y Salud Pública

Wim Savenije, Universidad Centroamericana José Simeón Cañas, UCA

Investigador principal del Programa de Investigación Educación en Situaciones de Riesgo y Conflicto (ESRC), Maestría en Política y Evaluación Educativa, Departamento de Ciencias de la Educación

Pauline Martin, Universidad Centroamericana José Simeón Cañas, UCA

Maestría en Política y Evaluación Educativa, Departamento de Ciencias de la Educación

Published

2022-12-31


How to Cite

Cabrera, A. ., Savenije, W., & Martin, P. (2022). Teachers, schools and communities: strengthening safe spaces towards a framework for school-based prevention. Investigaciones UCA, 1(2), 110–115. https://doi.org/10.51378/iuca.v1i2.7770

Issue

Section

Faculty of Social Sciences and Humanities

Most read articles by the same author(s)