Educational inclusion

learning strategies implemented by the teaching staff at the UCA in 2020-2022

Authors

DOI:

https://doi.org/10.51378/iuca.v1i2.7768

Keywords:

Inclusion, Strategy, Learning, Didactic

Abstract

No abstract available. 

Investigaciones UCA, Año. 2, Vol. 2, 2021-2022: 105-109.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biographies

Karla Yesenia Escalante Escalante, Universidad Centroamericana José Simeón Cañas, UCA

Maestría en Psicología Educativa, Departamento de Ciencias de la Educación

Arianna Taddei, Università degli Studi di Macerata, (UNIMC)

Profesora en Didáctica y Pedagogía Especial

Blanca Rosa Vásquez de Cortés, Universidad Centroamericana José Simeón Cañas, UCA

Maestría en Política Educativa, Departamento de Ciencias de la Educación

Published

2022-12-31


How to Cite

Escalante Escalante, K. Y., Taddei, A., & Vásquez de Cortés, B. R. (2022). Educational inclusion: learning strategies implemented by the teaching staff at the UCA in 2020-2022. Investigaciones UCA, 1(2), 105–109. https://doi.org/10.51378/iuca.v1i2.7768

Issue

Section

Faculty of Social Sciences and Humanities

Most read articles by the same author(s)