The social integration from education in contexts of insecurity: rethinking the role of the educational community

Authors

  • Pauline Martin Universidad Centroamericana José Simeón Cañas, UCA
  • Wim Savenije Universidad Centroamericana José Simeón Cañas, UCA
  • Luz del Carmen Galdámez Universidad Centroamericana José Simeón Cañas, UCA
  • Virginia García de Cerna Universidad Centroamericana José Simeón Cañas, UCA
  • Rubén Merino Universidad Centroamericana José Simeón Cañas, UCA
  • Moisés Rolando Flores Universidad Centroamericana José Simeón Cañas, UCA

DOI:

https://doi.org/10.51378/iuca.v1i1.6870

Keywords:

Social integration, Social participation

Abstract

No abstract available.

 

Investigaciones UCA, Año. 1, Vol. 1, 2019-2020: 144-147.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biographies

Pauline Martin, Universidad Centroamericana José Simeón Cañas, UCA

Departamento de Ciencias de la Educación

Wim Savenije, Universidad Centroamericana José Simeón Cañas, UCA

Departamento de Ciencias de la Educación

Luz del Carmen Galdámez, Universidad Centroamericana José Simeón Cañas, UCA

Departamento de Ciencias de la Educación

Virginia García de Cerna, Universidad Centroamericana José Simeón Cañas, UCA

Departamento de Ciencias de la Educación

Rubén Merino, Universidad Centroamericana José Simeón Cañas, UCA

Departamento de Ciencias de la Educación

Moisés Rolando Flores, Universidad Centroamericana José Simeón Cañas, UCA

Departamento de Ciencias de la Educación

Published

2020-12-31


How to Cite

Martin, P., Savenije, W., Galdámez, L. del C., García de Cerna, V., Merino, R., & Flores, M. R. (2020). The social integration from education in contexts of insecurity: rethinking the role of the educational community. Investigaciones UCA, 1(1), 144–147. https://doi.org/10.51378/iuca.v1i1.6870

Issue

Section

Faculty of Social Sciences and Humanities

Most read articles by the same author(s)