Three challenges of performance evaluation teacher in higher education

Authors

  • Rolando Labrador Universidad Centroamericana “José Simeón Cañas”
  • Pauline Martín Universidad Centroamericana “José Simeón Cañas”

DOI:

https://doi.org/10.51378/eca.v69i737-738.3247

Keywords:

Educación superior, Evaluación de desempeño docente, Práctica docente, Calidad educativa

Abstract

No abstract available.

ECA Estudios Centroamericanos, Vol. 69, No. 737-738, 2014: 219-231.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biographies

Rolando Labrador, Universidad Centroamericana “José Simeón Cañas”

Catedrático e investigador del Departamento de Ciencia de la Educación

Pauline Martín, Universidad Centroamericana “José Simeón Cañas”

Catedrática e investigadora del Departamento de Ciencia de la Educación

Published

2014-09-30


How to Cite

Labrador, R., & Martín, P. (2014). Three challenges of performance evaluation teacher in higher education. ECA: Estudios Centroamericanos, 69(737-738), 219–231. https://doi.org/10.51378/eca.v69i737-738.3247

Issue

Section

Articles