Conjoining voices and tracing routes

participatory evaluation of teacher training processes

Authors

DOI:

https://doi.org/10.51378/iuca.v1i2.7800

Keywords:

Participatory evaluation, Teacher training, Professionalization, Directive management, Teaching

Abstract

No abstract available.

Investigaciones UCA, Año. 2, Vol. 2, 2021-2022: 256-261.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biographies

Néstor Iván Moreno Velásquez, Ministerio de Educación, Ciencia y Tecnología de El Salvador

Maestro en Política y Evaluación Educativa, Consultor e investigador educativo


Norma Eunice Alfaro Amaya, Ministerio de Educación, Ciencia y Tecnología de El Salvador

Maestra en Política y Evaluación Educativa, Investigadora de la Dirección Nacional de Educación Superior-MINEDUCYT

Published

2022-12-31


How to Cite

Moreno Velásquez, N. I., & Alfaro Amaya, N. E. (2022). Conjoining voices and tracing routes: participatory evaluation of teacher training processes. Investigaciones UCA, 1(2), 256–261. https://doi.org/10.51378/iuca.v1i2.7800